49 dagar kvar..


..tills jag fyller år.
Detta står högst på önskelistan!
Men jag har egentligen råd att köpa den själv, kostar ca 12 500:- vilket inte alls är dyrt för en Mac på 20". En laptop på kanske 13" kostar ju typ 10 000:-

Sen är ju PC mycket billigare, man kan få en 17" laptop för under 5000:- men Mac är alltid en Mac :)

Får bli en framtida inflyttningspresent till mig när jag skaffar lägenhet sen, måste spara pengarna till just en lägenhet och se till att fixa klart körkortet. Sen vill jag ju ha bil och så.
Och såklart grejer till kameran. Som macroobjektiv (!!), blixt och ett vidvinkelobjektiv (märkte jag när jag fotade bröllop med ett fast 50mm, inte smartaste draget. Men det krävde mindre ljus och att fota i en kyrka utan blixt är en konst i sig)

Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

just ja du skulle plugga, kom jag på :P själv är jag arbetssökande för tillfället ;D och jag övningskör och tar lektioner men teorin går det seggt med ;)

2009-08-16 @ 22:19:46
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Malin

sv: absolut absolut :-) det är ju perfekt!

2009-08-17 @ 23:04:45
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0