God Kväll

Ja, badrummet blev rent och fint, så lite nytta är gjord idag. Annars har dagen flytit på ganska bra ändå, fast jag inte har gjort så mycket. Satt och läste "instruktionsboken" till min kamera och se om jag lärde mig nåt nytt och skulle kolla upp ett uttryck jag hörde häromdagen. Gaffling. Men blev inte ett dugg klokare.

Imorgon ska jag ner på stan, känns inte som jag har sett den på hela sommaren, när man har stått isolerad på jobbet. Blir lite ärenden längs hela nygatan (arbogas "största" shoppinggata haha).

Nu ska jag titta lite på Jeff Dunham, han är så jäkla rolig och snart kan man alla hans skämt.
En del har tillochmed blivit lite interna. Blue Prius...

God natt!

Åh, fyfan! Mobilen skrämmer livet ur mig. Fick sms nyss och den vibrerar skithögt. Har man dessutom den direkt mot ett träbord låter det skithögt.


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0