Saturday Wait

God Morgon eller kanske rättare sagt God Förmiddag!

Ska snart börja locka håret litegrann, vill ju vara lite fin när man går ut och äter med mormor, familjen ochmin morbror och hans två döttrar. Inte för att Athena är helt okänt för oss, ät där senast för ca två veckor sedan, när mina sysslingar var i stan då det var bröllop.

Sen ska jag skicka iväg beställningen från H&M! :) Blir en kortärmad polotröja, knästrumpor, en klänning, en lång topp och en halsduk. Kanske visar bilder när de har kommit!

Nu blir första stoppet badrummet där jag ska lägga en ansiktsmask och borsta tänderna!

Kommentarer
Malin

sv: jag får kika på stadium men kan tänka mig priset där ;-) jag var in på granngården häromdagen men tyckte inte att de hade så mycket mer än dom stora gröna.. jag får kika runt helt enkelt :-)

2009-08-22 @ 11:17:39
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0