Start of something new

Det känns redan att man inte kommer hinna med lika mycket hemma, när skolan börjar.
Idag var jag på registrering vid Örebro Universitet. Förutom det så var det ganska mycket information och även en Campusvandring. Hämtade också lite böcker hos campusbokhandeln, men blev lite sur att de hade sålt en bok som jag hade reserverat hela dagen. Dessutom behöver jag ha den på måndag!!  
Blev en ganska lång dag, men det gick fort ändå. Var hemma i Arboga vid halv fem och då var jag sådär slut man blir efter en skoldag, seg i huvudet och hungrig.

Men när jag kom hem var jag ändå tvungen att jobba lite, med hemsidan till bion. Vi kör igång den 11 september och under helgen kommer vi visa 4 st filmer. Jag kan tyvärr inte länka eftersom jag inte förstår hur man får upp sidan på Internet, genom det nya programmet jag använder.

Imorgon är jag iallafall ledig och på kvällen blir det lite party. Men inte så sent för min del, ska in och jobba mellan 11-15 :) På måndag börjar kurserna, Matte C och Biologi A är mina första.

Kommentarer
Malin

blir det COREn för dig med? :)

2009-08-27 @ 20:56:44
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Malin

sv: aha, va synd ju :D

2009-08-28 @ 07:59:26
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0