Det här med prioritering

Vad skönt det ska bli med jullov om en vecka. Fast det börjar inte lugnt för min del, ska jobba på tisdagen direkt efter tentan och hela den 23:e december. Lite tråkigt, ville ju hinna piffa det sista innan julafton och på kvällen ska vi ha den obligatoriska "myskvällen" med hela familjen och äta skinkmacka. Men det hinns ju med ändå, ungefär direkt när jag kommer hem från örebro.

Men innan det är det mycket. Tog vaccinet som svininfluensan igår, så idag har jag varit hemma med feber och huvudvärk. Så jag har inte orkat plugga så mycket och när jag nu kollade igenom de gamla tentorna som ligger ute, känns det som tentan kommer bli väldigt avancerad. Jag vill verkligen inte bli underkänd. Eftersom jag var hemma, så missade jag en matteföreläsning, där jag redan ligger efter så hur den tentan kommer gå är jag också väldigt osäker på.

Till helgen ska jag även försöka hinna baka lite julgodis och så ska vi nog klä granen också :)
Men som sagt, mycket jobb nu till jul:
Fre 14-18 i Köping
Lör 9.55-15 i Köping
Tisdag 12-18 i Örebro
Onsdag 9.45-18 i Örebro

Jag kommer ju iallafall inte vara fattig i Januari..

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0