Julafton 2009

Min julafton började med att jag vaknade vid tio.
Sen vid tolv kom Gunnar, mormor och farmor och klockan ett så satte vi oss ner med sill, prinskorv, jansson you name it..


Efter maten gick vi en sväng med hundarna och jag som inte har hunnit fota nåt i vinter försökte få lite fina bilder, men solen hade försvunnit =/
Men hundarna tycker det är kul med snö iallafall, Tindra stack ner hela huvudet rakt i en snöhög.


Vi kom in lagom till Kalle Anka började, sen började vi dela ut julklapparna eftersom Issa och Jocke skulle vara i Strömsholm klockan fem.
Såhär mysigt var det med alla klappar under granen:


Systrarna Albihn
(Inte så kul att Issa som är två år yngre är typ 1 dm meter längre än mig)


Efter paketöppningen och lite knäckätande så åkte mormor och farmor hem.

Jag, mamma & Gunnar spelade lite Buzz innan det var Karl- Bertil Jonsson på tv.
Sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen.

och så var julafton över!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0