Spring 2010

Idag kom H&M- katalogen med vårens kläder och jag kunde inte låta bli att längta riktigt mycket till våren :) Fina och lätta kläder, varmt väder och sol :)


Satt också och tänkte på hur bloggen ska se ut i sitt nya skal, skulle vilja ha en ljus och fräsch blogg, men det våriga får vänta ett tag. Men är helt tom på idéer, allt bli bara likadant, vill ha nåt nytt! Men ändå, det här är väl min stil I guess.

Gud vad dumt det låter när man ska förkorta 2010.
Våren -10?
Eller ska man säga hela året?
Tjugo-tio
Tjugohundratio
Tvåtusentio

Hej I- landsproblem!


Kommentarer
Malin

jag föredrar att säga tvåtusentio tror jag!

2009-12-28 @ 21:48:38
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Syrran

jag kommer säga 010 ;)

2009-12-28 @ 23:11:23

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0