1 Feb

Idag vart det kalas för kusin, sen skjutsade jag (och pappa) hem mormor. Sen blev det tacos och klockan var redan halv sju. Skulle ha gått på Yoga, men eftersom Sabina inte skulle med så tyckte inte jag att jag hann eller orkade =P latmasken har varit framme för mycket denna vecka.

Annars har jag fixat med lite bilder som ska bli tavlor. Skulle skriva ut dom ikväll också, men kom på att vi inte har några stora fotopapper. Så får vänta tills imorgon.
Men ni kan ju få se ett smakprov för det :)


Copyright Elin Albihn

Kommentarer
S a r a

Åh så fin bild :)

2009-02-01 @ 21:27:08
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Anonym

shyst bild :D

synd bara på den där skarven i början :(

älskar molnen :D

2009-02-01 @ 22:02:21

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0