Fredag

Tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan det är dags för mat. Är vrålhungrig, men inte så konstigt om jag åt en macka till frukost och en banan till lunch. Så blir det när det är lov och man inte har några rutiner.

Var iväg en sväng till Köping. Köpte lite smink och en del kläder inne på Lindex, så där rök ju halva mitt studiebidrag på en gång. Men det var ganska nödvändiga grejer som en liten axelremsväska (som jag får ner min bamsing till plånbok i), ett par svarta chinos och en svart jeanskjol. Sen vart det lite annat också.

Ikväll blir det På Spåret as usual med ma&pa!

Undra om det bara är jag som inte har supit sönder Fanta Exotic Thrill? ^^

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0