If You Only Knew

Sitter och lyssnar på Shinedown och de är skitbra :) men jag trodde inget annat med tanke på personen som tipsade mig ^^
Fast det värsta är att jag nu sitter vid familjens dator och högtalarna är verkligen inte de bästa, bad sound kills good music!

Annars så har jag varit väldigt aktiv idag. Gick ut med hundarna vid halv elva, gick förbi Erika och pratade med henne i typ en timme, sen gick jag hem. Lämnade hundarna och trampade iväg mot gymmet. När jag kom hem bakade jag åt mamma. Då hade klockan blivit 5. Så sammanlagt har jag motionerat en mil idag, riktgit skönt :)
Så nu är jag ganska trött, så funderar på en hyfsat tidig kväll idag med. Igår låg jag i sängen redan klockan tio, var trött av flera anledningar och det är alltid skönt att sova!

Imorgon blir det nog en sväng till Köping.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0