Kvällsbabbel

Kvällen bestog av lite plugg, skönt att ligga bra till. För på sportlovet då ska jag inte plugga nånting. Jag ska fixa med mitt rum, måla en sak till toaletten och kanske snickra lite :) Har lite idéer!


Med tanke på studentfesten som de flesta Ullvi- och Vasaelever ska på imorgon så tänker jag på 100- dagarsfesten (om två veckor) för oss i Eskilstuna, ska bli så roligt! Men måste nog köpa nåt snyggt att ha på mig, har inga roliga "party"-kläder ^^
Men det har jag råd med, köpte en liten håraccessoar till håret idag, endast 25 kronor! :)

Har även setat och kollat runt lite på halkkörning, med tider och så, men får nog bättre information på fredag när jag ska köra. Nu måste jag ta och boka halkan och förhoppningsvis teorin och uppkörningen också. Beror på om Maria tycker jag är lika duktig som jag tycker själv.

Imorgon har vi sovmorgon, ända till kl 8.00 får jag sova. Trevligare än 5.45 iallafall!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0