Lördag

I brist på annat så vart det melodifestivalen även ikväll. Kan ju inte säga att jag tyckte någon av låtarna var speciellt bra. Tacka vet jag Lasse Lindh förra veckan :)
Läste nyss malins inlägg om det hela och hon nämnde även eurovision song contest. Då kom jag att tänka på att den antagligen kommer sändas samma kväll vi är på balen (om det nu är på fredagen den sänds?) och då har man ju en bra ursäkt för att slippa den ^^

Annars så har min lördag varit väldigt innehållsrik. Dega framför tv:n, färgade håret på mamma, åkte till köping en sväng. När vi kom hem fixade jag hem lite musik innan jag började med maten.
Det var allt.

Imorgon blir det gymmet om jag orkar trampa mig igenom den nyfallna snön.
Körkort, ja tack!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0