On my mind


Shit, vad det snöar här. Borde ha snöat hela natten, för det är säkert 1,5 dm ute. Kul det blir att cykla till stationen kl. 7.00 imorgon bitti.
Men mysigt är det :)
Hade hoppats att vi kunde fixat med min garderob hela helgen, men så blev det tydligen inte.
Igår var pappa i örebro och hämtade ett bord som vi hade sett på blocket, så då skulle han fixa med det.
Idag ska han iväg på hockey vid två, så han kanske inte tycker det är någon idé att börja nu.. Va trött jag blir! Att sätta upp några reglar tar väl inte två timmar?

Då får man väl plugga historia istället.. orkar verkligen inte.

Kommentarer
Louise

sv alltså jag har bara hört typ två låtar lr nått :P

2009-02-08 @ 12:22:21
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0