Tavla

Klicka på bilden för att se den större

Klicka på bilden för att se den större!

Detta är alltså tavlan som jag gjorde igår. Ramen är från IKEA, men bilderna är på min systers ögon. Bilderna är tagna utav mig, förutom den i mitten, som hon har tagit själv. Redigeringen är gjord av mig.

Jag tycker den vart väldigt snygg, även om bilderna såg lite annorlunda på datorn och det utskrivna pappret.


Annars har jag varit ute på en fotorunda idag, så det kommer nog lite bilder under eftermiddagen/kvällen.
Har säkert vart ute 2,5 - 3 timmar sammanlagt idag, även fast det var -6'C

När jag kom in bakade jag morotskaka, mums :)

Kommentarer
Malin

skit snyggt! har faktiskt själv tänkt att skriva ut mina bilder och sätta in dom i ramar sen. är ju mkt roligare att ha sina egna bilder på väggen :)

2009-02-03 @ 16:25:07
URL: http://maaliiiinh.blogg.se/
Louise

snygga bilder i tavlan!

2009-02-07 @ 23:40:07
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0