Uppdatering - Framtiden

Igår var vi på en liten mini- mässa på MDH, men jag vart ju inte så väldigt mycket klokare. Bara väldigt kluven. Å ena sidan är jag intresserad av det naturvetenskapliga och tekniska hållet, å andra sidan är jag intresserad av design och då rumslig gestaltning som faktiskt är en utbildning.
Jag har länge vart intresserad av inredning (längre än foto) och jag visste inte innan att denna utbildning fanns, så jag kommer ha svårt att bestämma mig.
Om jag fick välja helt fritt så skulle vilja jobba ett eller flera år efter naturbasåret i örebro, men eftersom arbetsmarknaden är som den är så vet man inte alls hur det kommer se ut då.

Men inredningsarkitekt eller scenograf skulle jag gärna ha som jobb :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0