150 days

Om exakt 5 månader tar jag studenten :D Galet kort tid, med tanke på hur många år man har spenderat i skolan. Gymnasietiden har gått så himla fort, minns första dagen på John Bauer så himla väl, att det kunde lika gärna vart för en månad sen.
Det jag kommer sakna mest av allt är att inte träffa Sabina varje dag (eller vad vet jag, båda kanske sitter på ett tåg till örebro varje dag nästa höst? =P)
Kommer också sakna några andra klasskamrater.


Bild:
Jag på skolavslutningen i nian, en, för mig, glad upplevelse!
Är säkert lika blandade känslor på studenten, men mest glada. Man kanske får känna lite frihet för ett ögonblick, innan jobb eller efterstudier drar igång!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0