Elin och hennes frisyr

Klicka för att se bilden större

Klicka för att se bilden större
Ja, jag har ändrat min frisyr ganska mycket på en kort tid.

Bilderna börjar från sommaren- 06. Då hade jag långt, fint, lite rött hår :)
Sen på hösten färgade jag nästan svart, med tre blonda slingor i, sådär rockig stil - som jag gillade otroligt mycket. Så jag färgade inte håret förrän ett år efter.

Sommaren- 07 gjorde jag ett av mitt livs stora misstag - klippte av mitt hår, flera decimeter! :O Men inget att göra åt den saken, bara att vänta på att det blir lika långt och fint igen

Sen ville jag prova att gå åt det blonda hållet. Trivdes ganska bra i det, men nu i efterhand funderar jag verkligen på om det var så snyggt?

Sen gick jag tillbaka åt det mörkare hållet igen.
Nu funderar jag bara på vilken av alla nyanser jag ska till sommaren, då det är bal och student?


Kommentarer
Amanda

Jag har också gjort det misstaget med att klippa av mitt hår. Hade ett underbart svall men klippte det riktigt kort och kämpar fortfarande med att få det långt igen :P Jag tycker den röda färgen (som du har nu?) är helt underbar och hade du varit jag hade jag kört på den på bal + student. Tror det blir hur snyggt som helst!

2009-01-12 @ 13:36:32
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0