fix

Idag gick det lite bättre att plugga, så nu är halva naturuppgiften gjord :)
Annars har jag setat och fixat med bloggen, mest småpill i koderna. Eftersom man inte har full koll på det, så råkade jag fixa så att länkarna inte syns. Great!
Annars är en ny header uppe, hoppas ni gillar den. Den är inte så "tidsbestämd" som mina tidigare.

För att inte få mer träsmak kanske man ska lägga sig i sängen och kolla klart på Waterworld? Låter som en bra idé!

puss!

ps. termometern visade nyss -16.4 grader. I like it!

Kommentarer
› K a т т a

Okej :)

Oh, gud vad kallt, jag glömde kolla termometern precis när jag gick förbi. Får kolla nästa gång :D

2009-01-04 @ 00:04:17
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0