four-a-head

jag har snart haft min blogg i två månader. och jag har hunnit haft 4 headers. fast en av dom i typ två dagar =P
jag startade bloggen (för den som kan räkna) i november (samma veva som jag köpte min nikon). hade då inte så mycket bilder, så jag slängde upp denna bild, fast den kändes väl kanske lite för vårig, men den hängde ändå kvar fram till jul.


denna nyårs- header fick bara vara uppe några dagar...

..tills jag bestämde mig för denna.
som för tillfället känns mest tidlös av de headers jag har haft hittills.
men som jag är, så tröttnar jag fort och kommer säkert byta ut den ganska fort igen =P

Kommentarer
› K a т т a

Aa, jag håller med. Det ska vara så ruusikigt kallt, och snö, snö i mängder. :D

2009-01-04 @ 01:51:37
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0