Upptäcktsfärd

Idag har jag vart med om en upplevelse. Shit, trodde jag aldrig skulle ha så roligt. Woho!! :)
- Jag var i Hallsta för första gången ^^ Anledningen var att jag skulle köpa tyg till kuddar och gardiner och mamma hade sett fina tyger där. Och fina var dom, kommer bilder när allt är färdigsytt :)

Annars har jag inte hunnit med så mycket förutom att beställa kläder från h&m. Hela 4 plagg blev det för mig. Är förvånad över mig själv. Brukar bli en del annars. Duktig Elin!

Nyss kollade jag på en svensk film som heter Gangster. Var väl sådär, men kollade mest för att Persbrandt var med :)
Blir väl kika någon mer film snart, eftersom mamma och pappa är i Eskilstuna och Issa och Jocke har stängt in sig på Issas rum.

ciao!

Kommentarer
Amanda 's k a n d a l i s m'

Lät som en rätt chill dag alltså! (:

2009-01-31 @ 22:56:40
URL: http://www.skandalism.devote.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0