Off



Ge mig sol
Ge mig vår
Ge mig värme


Igår vart det en långdag på praktiken. Efter den vart det hem och käka sen gymmet :) Men inte bra att jag åt så tätt inpå, får håll så himla lätt =/ Sen har jag ju min krångliga fot.

Idag vart det också ganska lång dag, var kvar till fem. Men jag tycker bara det är kul att vara där, iallafall när det är en del kunder.
Men de är så snälla där så jag fick ledigt imorgon, för de tyckte att jag hade vart så duktig (A) haha.
Så jag tycker det kan komma lite sol så man kan fota lite. Kanske jag får något vettigt gjort. Känns som jag bara sitter inne och häckar varenda dag..

Allt slutar bara i massa babbel, så jag sätter punkt här.

Kommentarer
Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin bild! :)

2009-01-25 @ 00:47:46
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0