Dödsannonser och msn med Lars

Jag blir inte klok på mina drömmar. I natt drömde jag tre olika saker och en av dem var jättehemsk.
En person som jag har umgåtts med en gång i tiden och som jag pratar med ibland hade dött. Sättet jag fick reda på det var genoms dödsannonserna i tidningen. Jag vart jätteledsen och hoppas verkligen inte det är något som kommer hända ganska snart.

Den andra drömmen var lite gladare. Det handlade om Lars Winnerbäck. Vi var goda vänner och satt och pratade över msn. Jag var även i hans lägenhet och sov där. Det skulle ju aldrig hända på riktigt eftersom han faktiskt har både fru och barn och då lär han väl bo med dem? 
Annars blir man ju bara glad av honom och hans texter!

Åh, vad jag önskar att jag kunde gå på hans akustiska spelning på peace & love i helgen..


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0