Future

Alltså, nu har de rört omkring riktigt i min hjärna! Jag vet verkligen inte om jag ska välja västerås eller örebro till hösten. De har lite olika upplägg med ämnena och jag vet inte riktigt vad jag vill läsa sen. Som det stog på örebros hemsida så har de bara platsgaranti till vissa program, inte det jag hade kollat på. De programen på MDH har de tagit bort helt. Blir lite förvirrad. Så då får jag åka ner till Linköping isåfall. Men det har jag inget emot.

Jag kommer nog tjata lite om det här, ihop om att få nån kommentar som kan hjälpa :)

Kommentarer
Kirre

Hello !! Jag tycker du ska välja de första du tänker på när ngn frågar dig vad du ska gå , första stället som poppar upp i huvudet utan o tänka =)

2009-06-19 @ 08:40:55
elin

ja, men jag har vart inställd på örebro så länge, utan att veta nån skillnad på programmen =P

2009-06-19 @ 11:53:15
URL: http://elinalbihn.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0