Smile like you mean it

Det här blir mitt femte inlägg för idag. Dock är tre utav de andra nästan bara bilder ^^

Vad har jag att säga mer idag då? Inte så mycket egentligen. Bara att kvällens avsnitt av Grey's var nästan lika tårframkallande som förra veckan. Tänk vad en tv- serie kan påverka en. Bättre var det inte igår, när jag kollade på House.
Pojke möter flicka. Flicka dör :(
Sånt är så sorligt!

Anyway, verkar som att ju närmre vi kommer lördagen, ju bättre väder verkar det bli :)

Imorgon står städning på schemat, passar väl bra när det ska regna ute och ingen annan är hemma?
Älskar att vara själv hemma, de få gånger det händer. Men det är alldelles lagom.

Nu blir det kvällspromenix med vovvarna, sen film eller sängen.

Kommentarer
Elin [ n e v n a r i e n ]

HM :)

2009-06-04 @ 06:28:57
URL: http://nevnarien.se/
Malin

jag tittar också på greys. och de senaste avsnitten har jag typ gråtit hela igenom. det är så sorligt just nu!

2009-06-04 @ 11:45:02
URL: http://maaliiiinh.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0