Thinking

Dagen i västerås var helt okej. Såg lite kända ansikten så det var ju kul. Dock inga från min gamla klass i västerås, men såg en gammal lärare på stan, estetis!

Anyway, efter all information om högskolelivet och om programmet jag har sökt så börjar jag tveka på om jag verkligen vill gå i örebro. Anledning till att jag har tänkt mig det från början är att det är en ny stad och upplägget på programmet.
Men när jag var i västerås idag så kände jag nåt inom mig, jag har nån lite gömd förkärlek till västerås ändå. I miss it!
Och i västerås hittar jag redan litegrann, jag vet lite mer om skolan och man har platsgaranti (även i örebro) men de har "roligare" program som man kan läsa vidare på. Har jag dessuttom fortfarande kvar min extratidsanställning på lindex och tid över blir det enklare och kortare sträcka att ta mig om jag ska jobba.
Så där jag fick jag allt något att fundera på!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0