91



Om exakt tre månader har jag tagit studenten!
Det är med blandade känslor jag tänker på det. Har lite smått panik. Man har liksom gått i skolan i typ 12 år och nu är det över. slut. finito. the end!!
Även om man pluggar vidare så kommer inte högskole- livet vara som det är på en grund- eller gymnasieskola. Faktiskt lite tråkigt, har ju trots allt ganska kul i skolan, om man tänker efter. Men man kommer nog ha kul på högskolan också, men det är ändå helt annat stuk.

Kommer så väl ihåg första dagen på John Bauer i Västerås den 18 augusti 2006, hur spännande det skulle bli med ny stad, ny skola och ny klass. När sommaren sedan kom och man såg det årets treor så längtade man tills man själv stog där. 
och nästa gång är det vi. det har gått så jäkla fort. helt sjukt fort!
känns som jag inte riktigt har fattat hur nära det verkligen är.


Jag skulle kunna fortsätta skriva om allt detta, men ni fattar vinken liksom.

Nu blir det sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0