Glömsk

Vid matbordet började jag och mamma prata halkkörning och att hon hade hört att fr.o.m. 1 april ingår det två olika riskmoment man ska göra, dels halkkörningen, men även en teorigenomgång med droger och sånt. Då kom jag på att jag skulle göra den innan april för att slippa det, det hade jag t.o.m. diskuterat med körskoleläraren för typ en månad sen. Så nu har jag bokat en tid den 31 mars, hoppas jag får den!
(Jag ska göra halkan privat, eftersom jag inte är så nära uppkörningen än, för er som undrar)

För övrigt så smakar den nya listerine som linement i munnen och eftersmaken är inte ett dugg godare. Men vill man vara fin, får man lida pin!

Med det säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0