I natt jag drömde..

Nattens dröm var en bra dröm. Den handlade inte om någon annan person, utan bara om mig själv. Jag drömde att jag hade flyttat till en egen lägenhet. I början såg det ut som det gjorde i min mormors gamla hus, badrummet och allt såg riktigt 70- tal ut. Jag sa att jag ville måla om, men mamma sa att man inte fick göra det, då vart jag lite sur.

Men annars var det skönt med något eget och man hade bara sig själv och tänka på och man har inte någon annan som stör om man försöker koncentrera sig. Jag längtar till jag får skaffa en egen lägenhet, man får inreda allt precis som man vill (inte bara ett sovrum).  Men innan det måste jag ha ett jobb, så jag har råd med räkningar, mat och lite inredning såklart :) Jobb är inte det lättaste att hitta idag och efter studenten ska jag plugga iallafall ett år till och då är det lika bra att bo hemma. Sen hoppas jag på jobb eller någon kurs/utbildning en bra bit härifrån!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0