I need more time

Idag har inte hänt så mycket. Hade tänkt (som alla andra fredagar) att jag skulle åka ner till körskolan och göra lite teoritest, men blev det av? Nej. Man hinner ju ingenting vettigt när man är hemma. Man hinner göra nån grej, sen ska hundarna ut och när man kommer in måste man duscha dom eftersom de blir hur skitiga som helst. sen ska man duscha själv, laga mat och vänta på syster som aldrig blir klar.. Ut med hundarna igen, åka och handla med pappa och städa och plugga..
Förstår ni att jag längtar till något eget?
På tal om det så slog mig tanken att jag faktiskt är ganska glad över att vara singel, av den anledningen att jag slipper tänka på någon annan än mig själv när jag ska välja högskola, vad jag vill göra och vilken stad jag vill till. För hade jag en pojkvän hade jag nog inte velat flytta härifrån om inte han ville det. Så nu har en punkt lagts till i "fördelar att vara singel". (Fast det är ju alltid kul om man har någon att mysa med)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0