Okult

Ibland kan man ju börja undra om jag har blivit senil eller om jag faktiskt har en tjuv i mitt rum.
Igår kväll letade jag efter en påse där jag har ett par shorts, men hittade inte dem någonstans, helt borta. (sen kom jag på att möjligheten finns att de ligger kvar hos min mormor).
Nyss letade jag efter en liten spegel och den är också helt borta. Vet att jag och Sabina hade den när jag lockade håret på henne inför 100- dagarsfesten. Kanske fick hon med sig den hem? Hoppas det, för den finns ingenstans. Den är bra att ha, spec när man fixar håret.

Men jag har hört att man ska lägga sina nycklar i fönstret om man har tappat bort nåt, men då kommer väl nycklarna också försvinna?

Kommentarer
H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: ah :D

2009-03-22 @ 08:25:13
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0