The Difference

Idag är nog första gången jag märker av den förlorade timmen litegrann. Vaknade ju inte så sent, men har vart trött och lite halvseg sen dess.
Har iallafall skrivit klart psykologin och skickat in den. Kommande vecka kommer inte vara sig lik de andra.
Imorgon har jag lektion på förmiddagen, sen jobbar jag mellan 14- 19. På tisdag är det halkkörning som gäller, sen lektion på eftermiddagen. Onsdag är som vanligt, sen har jag påsklov! Ska bli så skönt. Ska kolla om jag får jobba lite då med, vore nice!

Resten av dagen ska jag bara slappa, jobb och bio kväll. Män som hatar kvinnor, ser fram emot den!

Kommentarer
Emmasvenssonn

hejhej <3 jag vill starta en till blogg, fast inte ensam skulle du vilja ha den med mej? och om du vet någon mer bra bloggare kanske hon/han oxå kan vara med, det skulle faktiskt vara kul att ha med dej <3 kramkram

2009-03-29 @ 18:31:20
URL: http://supersvensson.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0