Dagen före..

Nu börjar jag känna på nerverna att det händer något stort imorgon. Har längtat ända sen jag började ettan, jag och Sabina började redan då prata och bestämma att VI skulle gå på balen tillsammans och nu är vi där! Kommer bli ett minne för livet :) Hoppas bara det inte regnar imorgon, iallafall inte den timmen vi ska stå utanför slottet och bli fotade.

På lördag hade jag tänkt åka upp på stan och kolla på när Vasa ska på bal, nästan lika kul att se andra finklädda inför bal som att klä upp sig själv :)

Nu ska jag nog gå och sova, är trött efter dagens jobb och vill ju vara pigg imorgon!



Vad hände med dom tre dagarna i sträck då jag hade 16 besökare? Är inte direkt mycket, men dubbelt så många som annars besöker min blogg ^^

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0