I huvudet på en blivande student?

Jag kunde inte bara låta bli att prova min studentklänning tillsammans med studentmössan och skorna och hela baletten (det blir skitsnyggt^^). Då kändes allt mycket verkligare och jag kunde se mig själv stå där på studenten!
Under tidigare år har man tänkt och längtat tills man själv står där, men det har ändå varit så långt bort. Och nu är vi redan där. Helt sjukt fort allt har gått. Man kommer säkert vakna upp dagen efter och tänka "nu är det slut, på riktigt"  Kommer kännas väldigt konstigt.

Glädje. Panik.
Skräckblandad förtjusning
.

Kommentarer
m

jaa det kommer verkligen att kännas konstigt :P

tusan nu kom jag på att jag oxo måste testa min outfit med mössa o allt, men tack ändå :P hehe är inte så långt kvar nu :D

2009-05-03 @ 23:43:02

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0