It's friday

Idag pallrade man sig iväg till skolan för att filma lite med klassen. Vi skulle nämligen göra något spex på studenten och vi har valt att göra en liten film, istället för att stå i studentkläder och göra nåt. Satt kvar till fyra och "hjälpte" till att redigera, vi gav väl mest feedback och var till lite stöd =P Hoppas alla andra tycker det är lika kul som vi tycker, då det mest är ganska interna skämt :)

Anyway, under lunchen gick vi förbi på h&m (som vanligt?) och de hade halva priset på massa shorts, så det blev två par för min del :) Hade även en rabattkupong, så 73,50kr betalade jag. Inte illa en solig fredag!

Humöret har gått lite upp och ner idag, men nu har jag rett ut lite saker, så nu är det mest uppåt :)

Imorgon blir det jobb, sen party på kvällen (med bästa folket!) :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0