Sol

Igår vart det full rulle hela dagen. Började med att jobba mellan 11-15.30. Sen åkte jag hem och duschade, sminkade mig osv. Sen trampade vi ner på stan till kl 18. Då var det 50- årsfest för grannen. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Efter maten gick vi ner på nygatan där en annan "granne" showade lite för oss. Han är gycklare m.m. så han jonglerade och sprutade eld. Bilder och kanske video kommer sen :)
Kvällen gick himla fort. Vi ungdomar gick en sväng till statiol vad halv elva sen gick vi tre som var över 18 in på ågården och tog en öl/cider. Ganska skönt att bara sitta där och ta det lugnt, trots att det knappt var nå folk. Första gången också som jag gick ut i arboga, sen jag fyllde i oktober ^^

Idag har jag bara degat i solen och vart på kalas.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0