Studentbal 09

Tänkte sammanfatta balen i ett eget litet textinlägg.

Dagen började med att jag befann mig hos frisören kl. 12. Efter ungefär två timmar var mitt hår färdigt och jag vart väldigt nöjd! Sen sminkade jag Sabina och åkte hem till mig där jag sminkade mig själv. På med klänningen (och inte kunna andas djupt på hela kvällen) och ut och fota lite i trädgården. Sen åkte vi iväg till Sundbyholm Slott där vi först stod uppradade efter slottsväggen, sen vart det mingel. Vid sju - halv åtta gick vi in och fick först en jättegod förrätt och gott vitt vin. Efter ett tag kom varmrätten, mycket god den med. Till det vart det rött vin, som jag inte är lika förtjust i. Ungefär en timme efter kom efterrätten som var lite av en besvikelse för att ha betalat 750 kr för maten.
Efter all mat gick vi ut en sväng för att sedan gå in och dansa, till mycket bra musik enligt mig!

Kvällen vart väldigt lyckad, vi hade väldigt tur med bordsplaceringen, då jag hamnade med väldigt trevliga och roliga personer! Ni gjorde kvällen värd att minnas :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0