All Over Again

Har varit lite inaktiv här i helgen, men har haft fullt upp med andra saker.

I fredags var jag först i skolan, sen tog jag tåget raka vägen till västerås där jag och Erika skulle se New Moon. Blev Subway och en sväng på stan innan filmen började. Den var över mina förväntningar och med två riktigt snygga killar kan det väl inte bli annat än bra?! Vill redan se den igen :)
På kvällen blev det Idol sen sängen.

I lördag jobbade jag i fyra timmar, handlade lite på Ica sen åkte jag hem och käka sen ner till nästa jobb och se ytterligare en biofilm. Så Olika var det denna gång och den var helt okej.

Idag har jag pluggat massa matte eftersom jag halkade efter i planeringen.

Har också hunnit fixa lite julklappar. Pappa brukar vara den som är svårast att hitta nåt till men i år är jag redan klar med hans paket. Är bara mamma och Issa kvar, och mamma fyller på annandagen också så till henne måste jag fixa lite mer. Har inte alltför många idéer och börjar få lite smått panik..

Nu ska jag ta och fixa mig efter duschen sen packa ihop grejerna till imorgon.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0