Better

Har vart hemma i två dagar nu, börjar bli lite rastlös. Mest för att jag vet vad jag missar och så..

Var riktigt jobbigt igår. Gick upp vid elva och kände mig helt okej och gick då ut med hundarna. Men när jag hade kommit typ 50 meter så började allt snurra och det svartnade för ögonen. Hukade mig ner och då vart det bättre, men när jag reste mig och gick 5 steg hände samma sak igen. Tog 20 minuter för mig att komma runt kvarteret och det är inte stort. Riktigt äckligt var det, trodde nästan jag skulle svimma av mitt på gatan..

Senare på eftermiddagen kom jag på att det antagligen var blodsockerfall, hade inte ätit någon frukost och dagen innan åt jag bara lite soppa.

Idag mår jag iallafall bättre, "bara" tvärförkyld, men ingen feber!

Nu ska jag snart äta chili con carne, gott med mat :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0