Fredagen den 13:e? Nej, det var för fyra dagar sen..

Min morgon fortsatte inte direkt bättre. När jag kom ner till stationen så var tåget försenat till 07:15 (ordinarie tid 06:41). Inte så kul att bara sitta och glo i typ en timme, spec när man inte mådde nå bra. 
Sen efter ett tag så var det försenat till 07:35 och då skulle nästa ordinare tåg komma 07:27, kul att man kunde ha sovit en timme till.
Förövrigt så ropade de inte ut EN ENDA GÅNG att tåget var försenat och de tog bort tåget från perrongsskärmarna, heja SJ!

Anyway, kom till skolan precis när vi började. Fatta typ hälften av det vi gick igenom, sen åkte jag hem igen.
Grädden på moset var det otroliga fina vädret jag var tvungen att cykla hem i och gå ut med hundarna i.

Vart lite matteplugg och tv när jag kom hem.
Inte är det bättre heller, känner mig även febrig nu. Så skippar nog skolan imorgon, med tanke på att jag ska på bio på fredag och jobba på lördag och en matteföreläsning kan jag nog hoppa över, kan ju alltid skriva av någons anteckningar.

Ibland får man faktiskt tycka lite synd om sig själv..

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0