Say a little prayer..

Har haft min dator helt avstängd nu i två dagar, eftersom jag har råpluggat biologi. Jag har STOR ÅNGEST inför tentan imorgon. Känns som inget har satt sig och jag tror läraren kommer ställa ganska tricky frågor (Jag börjar förbereda mig på mitt andra icke godkända prov under hela min livstid).
Det bästa är att hela klassen är emot honom!

Fick iaf tillbaka andra mattetentan och även den var VG! Så det gick ju bra!

Idag fixade jag även biobiljetter till New Moon den 20 November. Ska gå med bästa Erika :)

Nu ska jag nog kika lite tv, Grey's som gäller kl. 21. Sen blir det lägga sig i sängen och läsa igenom det sista.
Sen får det bära eller brista!

..for me


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0