Tisdag som känns som onsdag

Hela dagen tycker jag har kännts som onsdag. Lite jobbigt då att det bara är tisdag. Men imorgon är det onsdag och snart är det helg igen. Veckorna går så himla fort.
Jag skulle vilja att dygnet hade typ 20 timmar till, så man kan hinna med allt man vill.

Skulle vilja fixa till min blogg lite, sen har jag en del projekt med en hemsida och lite annat, men just nu tar plugget (och lite dator & tv) upp all min tid (då jag inte sover och äter).

Idag kom jag hem till stan vid halv tolv, men inte förrän halv fyra kunde jag börja plugga. För innan skulle jag ut med hundarna, fixa mat, ner på stan och klippa mig (bilder kommer sen) och uträtta lite andra ärenden.
Sen går ju plugget lite segare när man inte fattar allt..

Nu ska jag nog börja röra mig mot sängen, men datorn hänger nog med ett tag till. Blir väl kanske att somna till någon film.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0