Goodbye thursday

Det har varit så skönt att inte pluggat något idag! Men man var ju ganska slut efter tentan. Tänk att det ska ta 3 timmar och göra 5 uppgifter. Visserligen är det massa deluppgifter, men ändå!

Som jag skrev i förra inlägget gick jag på stan en sväng innan jag åkte hem till Arboga. När jag kom hem la jag mig i soffan och bara slöade, det var rart!

På kvällen var det Mary Kay-klass hos Malin och det var kul. Det vart ju svårt att hålla i pengarna om man säger så. Ska på personlig "make-up rådgivning" på tisdag och då ska jag nog köpa någon ögonskugga och en mascara. Tur att man får lite cash imorgon :)

Vad händer i helgen då? Ska jobba lite på bion, fota min kusin när de spelar innebandy och så ska jag försöka få upp mina tavlor i trappen. Har skrivit ut egna foton som ska sättas upp, alltid lika kul att ha personliga tavlor!


Asså jag har varit trött sen jag kom hem vid nio, men som vanligt har jag alltid lika svårt att komma i säng. Kanske är det för att jag känner mig så osocial med allt plugg att jag tar igen det via msn. Vad tragiskt det låter..

Men nu ska jag verkligen sova! Har trots allt lite sovmorgon, till sju! 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0