You don't know what you have until you lose it

Idag när jag kom hem från min andra exkursion (ja, vi var i skogen idag med -_-) så tittade jag på Grey's från igår. Fy, vad sorgligt det var. Även fast en i min klass hade avslöjat vad som hände så vart jag ändå helt tårögd, jag har svårt att hålla tillbaka när jag ser andra gråta (även om det bara är en serie, kalla mig patetisk om ni vill^^)

Sen kollade jag på idol från igår också eftersom jag var på möte mellan 18-22 igår kväll. Erik har sån jävla grym röst! :) Han och Calle kommer rocka hela hösten!

Snart är det dags för kvällens idol- avsnitt och det är de sista tjejernas tur. Bland de är det bara Tove jag tycker är riktigt bra.

Imorgon är det fredag och det gillas :) Denna helg har jag ganska många planer, tar de imorgon.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0