On and On

Helgen har varit helt okej. Igår hoppade jag över att plugga, eftersom man måste få någon ledig dag så man orkar plugga alla andra dagar. Annars blir man bara less på det. Så idag har jag legat i sängen och löst igenom alla föreläsningar sen skrivit en ordlista. Det är lite rörigt med termer som plasmider, DNA, genom, heterzygoter osv. Men intressant är det, men lite väl invecklat.

Ska lägga mig och läsa lite i boken nu tänkte jag, får se om jag blir lite klokare.
Sen blir det duschen och tv:n. Måste ju kolla in den nya deckaren på fyran, verkar spännande.

Jag börjar bli lite smått irriterad på vårt trådlösa internet som bara lägger av (eller om det är min dator som krånglar?). Tur att vi har ett mobilt bredband också :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0