Quiet

Anledningen till min fåordighet denna vecka är morgondagens tenta. Har gått och oroat mig typ hela veckan, om man verkligen kommer klara det. Men nu känner jag mig ganska lugn och vill bara få den överstökad.
Har läst igenom hela boken och ska läsa igenom föreläsningarna ikväll och även gå igenom celldelningen igen. 

Imorgon efter tentan blir det mat eller fika med mina otroligt roliga klasskamrater sen en shoppingvända på stan :) Kan det bli bättre?

Sitter och lyssnar på det nya albumet med Europe, bra bra. På måndag släpps Winnerbäcks nya album och med tanke på hans singel "Jag får liksom ingen ordning" så ser jag fram emot hans nya låtar. Gillade inte riktigt hans "stil" på Daugava, så vi får väl se hur det låter nu!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0