Söndagstankar

Ikväll hade jag tänkt mysa med morötter och dipp, men framför vadå? Det är inget bra på tv. Deckaren som började förra veckan var verkligen b. Nästan alla var dubbade, eftersom det är tyska skådespelare, så jag vart verkligen besviken. Såg så spännande ut på trailern. Får väl se om jag hittar nån bra film, som kan duga även åt mamma och pappa.

Usch, idag tror jag att jag har haft lite söndagsångest. Hade tänkte göra så mycket i helgen, men tiden har bara runnit iväg. Jag tycker visserligen det är ganska kul att plugga, men ibland blir det bara för mycket. Men jag har så himla sköna klasskamrater och tur är det, de gör verkligen dagarna lite lättare att ta sig igenom!

Imorgon ska jag ha himla tur om jag får tag på biljett till It's SÅ 09. Har varit lite för seg att köpa och det vore skitkul att gå på det, dels för att det är massa band som kommer och för att jag vill komma klassen lite närmare. När man själv inte bor i örebro kan man inte vara lika spontan som de kan vara och bestämma på dagen att man ska ut på kvällen. Men det kommer ju fler tillfällen och jag känner ju några stycken med körkort iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0