Stop and stare

När jag väl har kommt hem, pluggat och ätit så blir jag väldigt rastlös. Vill göra allt och inget. Helst skulle jag vilja vara på gymmet just nu, tycker det är så skönt att träna på kvällarna. Men just ikväll regnar det, så det går inte..
Sen är det så lång och dryg väg dit så jag tar mig aldrig dit..
Hade vart kul om jag kunde fått med mig syster till kickboxningen på engelbrekt, det skulle hon behöva ^^ men hon är ju som hon är också.

Får väl lägga mig och läsa. Helst skulle det ju vara teoriboken, men Luftslottet som sprängdes är mycket mer spännande!

men snart är det helg och jag har börjar 10.15 imorgon, puss på det!

Kommentarer
Sabina

Jag har typ blivit beroende av att gymma :P Saknar det dem dagarna jag inte tränar =P

2009-09-04 @ 09:38:36
URL: http://erlandssonsabina.blogg.se/
Malin

sv: okej, då lär jag få se hur det blev sen :) i möts ju säkert på station eller i skolan någon dag!

2009-09-04 @ 18:18:25
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0