"Välkommen ombord på SJ's tåg mot Stockholm Cenral.."

När man pendlar som jag gör, så tar allt lite extra tid. T.ex. de dagar jag bara har en föreläsning så slutar jag kl. 10. Kan ju tyckas ganska tidigt. MEN. Jag är inte hemma förrän 11.30-12.00. Men jag har valt själv att pendla istället för att flytta dit, mest för att spara pengar.
Vart ändå lite "avis" på de som kunde cykla hem på 5 min.
Men nästa år (eller när jag ska plugga vidare) så kommer jag flytta, även om det bara är örebro. Det räcker med 4 års pendling, både hit och dit. Undra hur många timmar jag har spenderat på de där tågen..

Anyway, när jag kom hem blev det käk, sen matteplugg. Men var tvungen att ta en vilopaus mitt i, höll nästan på att somna sittandes.
Varför är alltid tisdagar de dagar man är som tröttast?


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0