We All Die Young

Känns som jag inte har så mycket nytt att skriva. Pluggar hela dagarna. har tenta nästa vecka och idag har jag skrivit ut säkert 50 A4 med föreläsningar som innehåller det viktigaste från boken, men är nog bra om man läser boken med..
Men eftersom vi inte har matte varje dag kunde jag idag plugga enbart biologi och sedan åka ner till körskolan en timme. Men fuck vad dåligt det går, vissa saker som aldrig fastnar..

Skönt med helg snart, ska nog gå på bio imorgon och på söndag. Harry Potter och Ice Age 3 :)

Kul att vår dataskärm har tappat skärpan ungefär i mitten, dags att köpa ny? Har haft den här i jag vet inte hur många år, 4-5 kanske?


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Yeees det var det ;D

2009-09-11 @ 11:00:26
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0