Bright

Fick en riktigt trevlig överraskning när jag kom till skolan. Kemitentan var rättad och jag fick VG :D 
Vart hur lycklig som helst! Jag och typ alla andra i klassen var beredda på underkänt, men de hade vart snälla med rättningen och sänkt g-gränsen några poäng, vilket vart en stor lättnad för en del! Tänkte unna mig en glass, men hann inte innan tåget.. Fast hade gått på stan innan skolan och då hittade jag lite saker, så får väl tänka att jag unnade mig det ist.

Eftersom det var så fint väder bytte jag om direkt när jag kom hem och drog en promenad på 4,5 km, sköönt :)

Imorgon har jag bara en föreläsning på morgonen, sen går jag på helg! (Helg för en student = inga föreläsningar, men plugg hemma^^)

På lördag blir det party i öret, gillas!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0